Tuesday, June 1, 2010

kadang2 luahan hati pon ada kat blog

selalunya... kalau kita bercakap tentang persahabatan... persahabatan itu indah... kejujuran yang utama... tapi kadang, ia akan menjadi sukar kalau ada penipuan dalam persahabatan... kenap berlaku? kenapa enggan menerima aku sebagai kawannya? adakah aku ni tidak layak? adakah aku perlu dinilai dahulu sebelum berkawan dengannya? aku tahu aku sapa.. aku tahu mungkin perangai aku yang menyebabkan dia tidak suka...

aku sedar... mungkin ini takdirnya kalau kita tidak pernah berterus terang... hubungan ini akan berakhir dengan kesedihan... aku tidak mahu ia berakhir.. aku tidak mahu ia berakhir tanpa apa2 penjelasan... sekurang-kurangnya... jangan lah menipu sebab menipu menampakkan diri aku ni bodoh.. sedangkan dia bergembira dengan rakannya yang lain... timbul sedikit cemburu kerana dia merupakan kawan yang istimewa... jika aku berduka... dialah teman yang dapat menghiburkan... jika dia berduka.. aku akan cuba membahagiakannya...

sampai sekarang aku rasa aku masih diperbodohkan... satu sahaja pinta ku... kalau kau tidak mahu ia berakhir... jujurlah ... cuba beri penjelasan... aku tahu.. kau menyayangi aku.. dan aku juga menyanyangi dirimu...

No comments:

Post a Comment