Saturday, January 2, 2010

lukisan yang bertajuk melalui cinta - putra

Lukisan melalui cinta adalah lukisan saya yang dapat final jew... ingat kan dapat nombor satu... hohoho... tapi saya rasa puas sebab dapat gak jadi finalis untuk pertandingan mrcb 2008 yang bertemakan alam sekitar... bukan senang gak pasal peserta yang dapat tempat pertama memang banyak pengalaman ... yang amazingnya... dia baru je muda setahun dari saya.. ada aku kesah!!!!!!

Agaknya dia tu selalu pergi ke galeri mencari sumber inspirasi... tak macam saya... kat sarawak jangan kan tak de galeri.. lukisan taraf kanak2 pun tak dak.. tapi aku bersyukur gak kat sini pasal first time pergi galeri... (mcm biasa je) . Apa2 pun... teknik dan taktik yang digunakan amatlah pelik.. ada satu lukisan tu.. pakai cat itam je.. meleleh mcm cat tumpah.. masuk gak kat galeri.. pelik2 je seni ni..

Yang tu orang seni tahu lah apa defenisi tersembunyi.. bagi aku.. yang kaler2 la yang cantik.. insya allah.. kalau aku graduate kat upsi ni.. yang kaler2 gerenti aku kata tak cantik... hehehe.. pensyarah aku semua hebat2.. tak tergamak aku nak bantah2 cakap mereka.. hehehe..

1 comment: